Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
PääsivuGalleriaLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Pelimuodot:

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
pensseli-setä




Įšīé ģķåķč’ : 104
Registration date : 29.07.2008

Pelimuodot: Empty
ViestiAihe: Pelimuodot:   Pelimuodot: Icon_minitimeKe Elo 27, 2008 12:31 pm

Ehdotuksia uusista (paremmista) pelimuodoista. Nythän tilanne on että meillä on vain kaksi toimivaa pelimuotoa eli hyökkäys/puolustus ja "mettämättöpelit" Onks lipunryöstö ym. "ihan perseest" vai ei. Kerro kantasi ja ehdota erilaisia pelimuotoja, että vkl-peleistä saataisiin mielenkiintoisempia...
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Pelimuodot: Empty
ViestiAihe: Vs: Pelimuodot:   Pelimuodot: Icon_minitimeKe Elo 27, 2008 1:04 pm

lipun ryöstö olisi ihan kivaa vaihtelua
Takaisin alkuun Siirry alas
Sniper95




Įšīé ģķåķč’ : 29
Age : 28
Paikkakunta : Heinola, TYLY KAUPUNKI
Registration date : 30.07.2008

Pelimuodot: Empty
ViestiAihe: Vs: Pelimuodot:   Pelimuodot: Icon_minitimeKe Elo 27, 2008 4:32 pm

Opa kirjoitti:
lipun ryöstö olisi ihan kivaa vaihtelua

Kyllä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
pensseli-setä




Įšīé ģķåķč’ : 104
Registration date : 29.07.2008

Pelimuodot: Empty
ViestiAihe: Vs: Pelimuodot:   Pelimuodot: Icon_minitimeKe Elo 27, 2008 5:15 pm

No sitten vain lippuja tekemään Very Happy Ja ohan niitä muitakin ku lipunryöstö. Panttivankien vapautus, pommin purku, sniper hunt ja vaikka mitä...
Takaisin alkuun Siirry alas
siika

siika


Įšīé ģķåķč’ : 35
Age : 29
Paikkakunta : Heinola
Registration date : 07.09.2008

Pelimuodot: Empty
ViestiAihe: Vs: Pelimuodot:   Pelimuodot: Icon_minitimeMa Syys 15, 2008 8:05 pm

Juuh, vaihtelu olisi ihan kivaa.... Ei tota ainaista hyökkäys - puollustusta jaksa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Pelimuodot: Empty
ViestiAihe: Vs: Pelimuodot:   Pelimuodot: Icon_minitimeTi Syys 16, 2008 6:53 pm

Isommalla porukalla olisi sellainen aika jännää, ettääh:

Toinen joukkue piiloutuu johki mettään, ei mitää määritystä minne. Toinen tiimi lähtee etsimään heitä. Parasta olisi, jos hyökkääjillä olisi kaikilla radiopuhelimet ja he hajaantuisivat pareiksi. Saattaisi olla hauskaa, mutta ei sovi kyllä niille joilla ei ole kärsivällisyyttä, ja hermostuvat kun tippuvat, varsinkin tunnin etsimisen jälkeen. Eipä kyllä pienelläkään porukalla oikein toimisi. Tai tottakai voi muokatakkin sillai, että on joku sovittu astetta pienempi paikka johon väijytys järjestetään.

Eli samaan viestiin ehdotan/kannatan/suosittelen, että kaikki ostaisivat radiopuhelimet. Se ei oikeastaan tulisi edes kalliiksi, jos ostaisi jonkun kanssa pareittain. En tiedä ovatko kaikki jo huomanneet näiden tarpeen, mutta minä ainakin olen, monestikkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
siika

siika


Įšīé ģķåķč’ : 35
Age : 29
Paikkakunta : Heinola
Registration date : 07.09.2008

Pelimuodot: Empty
ViestiAihe: Vs: Pelimuodot:   Pelimuodot: Icon_minitimeTo Syys 18, 2008 2:58 pm

Mulla on kaks radiopuhelinta, mutta en tiiä missä Peekeleessä ne on.
Takaisin alkuun Siirry alas
pensseli-setä




Įšīé ģķåķč’ : 104
Registration date : 29.07.2008

Pelimuodot: Empty
ViestiAihe: Vs: Pelimuodot:   Pelimuodot: Icon_minitimeTo Syys 18, 2008 7:24 pm

Joo ehdottomasti kannatan radiopuhelimia, sillä ei meidän porukasta kenälläkään taida olla halua opetella käsimerkkejä. Niin ja minä ainakin etsisin mielummin vihollisia metsästä, kuin kuuntelisin juusoa offarilla. Muutenkin siihen offaripeeloiluun menee tarpeettoman paljon laadukasta peliakaa...
Takaisin alkuun Siirry alas
siika

siika


Įšīé ģķåķč’ : 35
Age : 29
Paikkakunta : Heinola
Registration date : 07.09.2008

Pelimuodot: Empty
ViestiAihe: Vs: Pelimuodot:   Pelimuodot: Icon_minitimeTo Syys 18, 2008 7:38 pm

interceptor kirjoitti:
Joo ehdottomasti kannatan radiopuhelimia, sillä ei meidän porukasta kenälläkään taida olla halua opetella käsimerkkejä. Niin ja minä ainakin etsisin mielummin vihollisia metsästä, kuin kuuntelisin juusoa offarilla. Muutenkin siihen offaripeeloiluun menee tarpeettoman paljon laadukasta peliakaa...

Kyllä, Olen samaa mieltä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sniper95




Įšīé ģķåķč’ : 29
Age : 28
Paikkakunta : Heinola, TYLY KAUPUNKI
Registration date : 30.07.2008

Pelimuodot: Empty
ViestiAihe: Vs: Pelimuodot:   Pelimuodot: Icon_minitimeMa Syys 22, 2008 7:05 pm

interceptor kirjoitti:
Joo ehdottomasti kannatan radiopuhelimia, sillä ei meidän porukasta kenälläkään taida olla halua opetella käsimerkkejä. Niin ja minä ainakin etsisin mielummin vihollisia metsästä, kuin kuuntelisin juusoa offarilla. Muutenkin siihen offaripeeloiluun menee tarpeettoman paljon laadukasta peliakaa...


Samaa mieltä Twisted Evil Radiopuhelimet rules!!!!11!!!!!1!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
DiddySlaviakeksi

DiddySlaviakeksi


Įšīé ģķåķč’ : 32
Age : 29
Paikkakunta : Heinola
Registration date : 30.07.2008

Pelimuodot: Empty
ViestiAihe: Vs: Pelimuodot:   Pelimuodot: Icon_minitimeKe Syys 24, 2008 4:58 am

jepp mulla on kaksi radiopuhelinta Kantamus jopa 3km Like a Star @ heaven blörsk
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lol.fi
Vieraili
Vierailija




Pelimuodot: Empty
ViestiAihe: Vs: Pelimuodot:   Pelimuodot: Icon_minitimeTo Syys 25, 2008 1:54 pm

Ja kaiken lisäksi käsimerkkejä on erittäin vaikea näyttää parinsadan metrin päähän. Ainahan voi ottaa merkeistä videon ja lähettää multimediaviestinä kaverin kännykkään. Ja se joka otti äskeisen todesta joutuu hirteen. Tarvitaan vaan tarpeeks kestävä köysi Juusolle... Mutta, aiheen voisi oikeastaan ottaa ensi peleissä puheenaiheeksi ja sovittaisiin, että kaikki ostavat itse/pareittain rediopuhelimet. Enhän minä tai kukaan muukaan (paitsi minä) voi ketään pakottaa radiopuhelimia ostamaan, mutta niistä olisi oikeasti paljon hyötyä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Pelimuodot: Empty
ViestiAihe: Vs: Pelimuodot:   Pelimuodot: Icon_minitimeTo Syys 25, 2008 2:43 pm

itellä on ainakin 1 toimiva radio puhelin Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
pensseli-setä




Įšīé ģķåķč’ : 104
Registration date : 29.07.2008

Pelimuodot: Empty
ViestiAihe: Vs: Pelimuodot:   Pelimuodot: Icon_minitimePe Loka 03, 2008 9:41 pm

Ittelläni on kaks siikaa! Jos noin monella täällä on radiopuhelin niin miksi niitä ei näy peleissä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Pelimuodot: Empty
ViestiAihe: Vs: Pelimuodot:   Pelimuodot: Icon_minitimeMa Loka 06, 2008 2:47 pm

en tiiä missä se on enkä oo jaksanu ettii Basketball
Takaisin alkuun Siirry alas
pensseli-setä




Įšīé ģķåķč’ : 104
Registration date : 29.07.2008

Pelimuodot: Empty
ViestiAihe: Vs: Pelimuodot:   Pelimuodot: Icon_minitimeTi Loka 07, 2008 8:22 pm

Kylläpäs toi multimediaviesti systeemi on nerokas. (hirtän itseni, älä itse vaivaudu jani) Sitähän voi käyttää myös taktisena vittuiluvälineenä, eli esim. jos joku hint..vastapelaaja paukuttaa hikullisen putkeen kilometristä, ja valittaa "kyllä mä varmaan osuin vitun noobipaska ksiittari."
Toimintaohjeistus:
1. Ota puhelin esiin
2. Käytä puhelimen kameraa
3. ota videoleike keskisormen ojantajalihaksen liikkeestä
4. Lähetä viesti mukavalle pelikaverille
5. Jos teet näin minulle saat BANNIT ja turpaan
6. Jos oikeasti olet jaksanut lukea viestiä näin pitkälle, mene hoitoon

JA SITTEN VAIHTEEKSI ASIAA. Koska kaikki eivät kuitenkaan raaski ostaa radiopuhelima, joten joukkueen voi jakaa ryhmiin.
1. Johtaja
2. Radisti
3. Kiväärimies
Jossain tapauksessa johtaja voi olla myös radisti, kiväärimiehiä on ryhmän kokoon nähden sopiva määrä, lisäksi ryhmä voi saada tukea mm. Desingated Marksmanilta ja tulituelta. Koska ryhmien johtajat voisivat olla yhteydessä toisiinsa radioilla, ei kentällä ole harhailevia omia. Esim 9-hengen joukkue jaetaan ryhmiin:
1. Ryhmä zero-zero
Johtaja/radisti
varajohtaja/kiväärimies
Tarkka-ampuja
2. ryhmä zero-one
Johtaja/radisti
Kiväärimies
Kiväärimies
3.ryhmä zero-two
Samat kuin edellisissa
Ryhmien koko luonnollisesti riippuu porukan koosta (huom. yhden hengen ryhmässä ei ole mtn. järkeä) Toivottavasti ei tule tämänkaltaisia kommentteja kuten: "en mä haluu olla juuson kaa samas ryhmäs se on ihan paska mä vedän mielummin yksin." Tuo johtaa ryhmän kaatuamiseen.

Tässä esimerkki ryhmän toiminnasta:
zero-one huomaa kolmosen liepeillä olevan vihollisryhmän matkalla kohti ykkösen päätyä. Johtaja kertoo tilanteen radiopuhelimella zero-zerolle tilanteen, ja ehdottaa alaisilleen vihollisten väijyttämistä. Alaiset suostuvat ja ryhmä menee asemiin. Viholliseten ollessa tarpeeksi lähellä johtaja käskee avaaman tulen. Viholliset kärsivät tappioita, ja rippeet lähtevät perääntymään. Sillä välin zero-zero on kiertänyt vihollisten taakse ja pysäyttää viholliseten perääntymisen. zero-one nuosee asemistaan, ja auttaa eliminoimaan loput viholliset.

Asioita joita täytyy muistaa:
1.Ryhmänjohtaja ei ole diktaattori, vaan alaisetkin saavat osallistua suunnitelmien tekoon!
2. Alaiset eivät kuitenkaan saa etsimään frägättäviä itsekseen, sillä perusteella että johtaja on paska!
3. Rooleja pitää vaihdella, kukaan ei ole johtaja syntyessään, se vaatii harjoittelua.
4.Omaa järkeä saa käyttää.
5. Kirjoitusvirheistä kuittailu ei kuulu asiaan, parannusehdotukset kylläkin.

Lisäksi saittalahden pelialueesta voisi tehdä kunnolliset karatat, jotka jaettaisiin sektoreihin, näin ei tulisi sekaannuksia siitä mitä paikkaa tarkoitetaan.
Esim.
Näin: Radiopuhelimesta kuuluu: täällä jossain alhaal on paljon vihollisii!!
Tai näin. Sektorilla D,5 on kolmen hengen vihollisryhmä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Pelimuodot: Empty
ViestiAihe: Vs: Pelimuodot:   Pelimuodot: Icon_minitimeKe Loka 08, 2008 2:26 pm

Hyvää tekstiä kyllä. Itse kannattan kaikkea äsken mainittua mutta homma luultavasti kusee siihen, että puolet - tai enemmän - porukasta ei kuitenkaan jaksa pelata näin taktisesti. "Hööö, ei jaksa tollasta, ihan liian monimutkasta pelataa vaa ja ammutaa muita ja huudetaa kaikille jos nähää joku jossai!". Vaikka eihän tuo olisi oikeastaan edes sen enempää taktisempaan, ihan normaalia ryhmätoimintaa ryhmänjohtajalla. Hyvä siis teitenkin, jos näihin suostutaan, mutta sektorijudun voi mahdollisesti jättää pois. Radiopuhelimeen on kuitenkin jo mahdollista selittää tarkemmin sijainnit, toisin kuin nopeasti huutamalla. Mutta ensimmäinen askel on se, että edes osa ostaisi kuitenkin radiopuhelimet. Toinen asia on, että turha offaripelleily sun muu jätettäisiin pois, sillä pelien alut kestäisivät vielä kauemmin, koska taktiikkoja täytyy hioa.


Viimeinen muokkaaja, Greever pvm Ke Loka 08, 2008 4:39 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Sniper95




Įšīé ģķåķč’ : 29
Age : 28
Paikkakunta : Heinola, TYLY KAUPUNKI
Registration date : 30.07.2008

Pelimuodot: Empty
ViestiAihe: Vs: Pelimuodot:   Pelimuodot: Icon_minitimeKe Loka 08, 2008 4:04 pm

Melko asiallista tekstiä... Tuo oli järkevä esimerkki hyvästä ryhmätoiminnasta. Toivottavasti muutkin suostuisivat tollaseen taktikointiin, kun ei aina jaksa sitä samaa "kaks joka kalliolle, jotkut kiertää p€rseestä, huutakaa jos näätte" paskaa. Very Happy Ärsyttävää sitten, kun tuo taktiikka kaatuu siihen, että joku alkaa valittaa"noi on runkkareita, en mee noitten kaa". Radiopuhelimet tois peliin uusia ulottuvuuksia, samoin toimiva ryhmätoiminta.
Takaisin alkuun Siirry alas
siika

siika


Įšīé ģķåķč’ : 35
Age : 29
Paikkakunta : Heinola
Registration date : 07.09.2008

Pelimuodot: Empty
ViestiAihe: Vs: Pelimuodot:   Pelimuodot: Icon_minitimeLa Loka 11, 2008 5:01 pm

Löysin omat kaksi LAATU radiopuhelinta.
Takaisin alkuun Siirry alas
siika

siika


Įšīé ģķåķč’ : 35
Age : 29
Paikkakunta : Heinola
Registration date : 07.09.2008

Pelimuodot: Empty
ViestiAihe: Vs: Pelimuodot:   Pelimuodot: Icon_minitimeLa Loka 11, 2008 5:04 pm

ne ovat kyllä aika lelut Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
pensseli-setä




Įšīé ģķåķč’ : 104
Registration date : 29.07.2008

Pelimuodot: Empty
ViestiAihe: Vs: Pelimuodot:   Pelimuodot: Icon_minitimeMa Loka 13, 2008 4:41 pm

Sniper95 kirjoitti:
Melko asiallista tekstiä... Tuo oli järkevä esimerkki hyvästä ryhmätoiminnasta. Toivottavasti muutkin suostuisivat tollaseen taktikointiin, kun ei aina jaksa sitä samaa "kaks joka kalliolle, jotkut kiertää p€rseestä, huutakaa jos näätte" paskaa. Very Happy Ärsyttävää sitten, kun tuo taktiikka kaatuu siihen, että joku alkaa valittaa"noi on runkkareita, en mee noitten kaa". Radiopuhelimet tois peliin uusia ulottuvuuksia, samoin toimiva ryhmätoiminta.

Miten niin Melko asiallista?? Toi oli suurin loukkaus ikinä... Aaargh... Mutta joo... Onkos tuo kuinka monen mielestä liian taktista toimintaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Pelimuodot: Empty
ViestiAihe: Vs: Pelimuodot:   Pelimuodot: Icon_minitimeKe Loka 15, 2008 12:48 pm

ehkä vähän mutta ideana hyvä
Takaisin alkuun Siirry alas
pensseli-setä




Įšīé ģķåķč’ : 104
Registration date : 29.07.2008

Pelimuodot: Empty
ViestiAihe: Vs: Pelimuodot:   Pelimuodot: Icon_minitimeTo Loka 16, 2008 4:22 pm

Itse en näe tuossa MITÄÄN taktista, ehkä olen sokea ehkä en... Asia on aivan selvä. Ainut mikä muuttuu on että huutelut paikasta toiseen vaihtuvat radiopuhelimien avulla kommunikoimiseksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Pelimuodot: Empty
ViestiAihe: Vs: Pelimuodot:   Pelimuodot: Icon_minitimeTo Loka 16, 2008 4:51 pm

Ei, et ole sokea. Jotkut vaan eivät ole ikinä kuulleetkaan sanaa ryhmätyö.
Takaisin alkuun Siirry alas
pensseli-setä




Įšīé ģķåķč’ : 104
Registration date : 29.07.2008

Pelimuodot: Empty
ViestiAihe: Vs: Pelimuodot:   Pelimuodot: Icon_minitimeTo Loka 16, 2008 4:53 pm

Kuka se on?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Pelimuodot: Empty
ViestiAihe: Vs: Pelimuodot:   Pelimuodot: Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Pelimuodot:
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Muovikuulapyssyily :: Taktiikka-
Siirry: