Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


 
PääsivuGalleriaLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Onx sniper aseen pakko olla varrior special sr pro taktikal??++?+????

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Sniper95




Įšīé ģķåķč’ : 29
Age : 28
Paikkakunta : Heinola, TYLY KAUPUNKI
Registration date : 30.07.2008

Onx sniper aseen pakko olla varrior special sr pro taktikal??++?+???? Empty
ViestiAihe: Onx sniper aseen pakko olla varrior special sr pro taktikal??++?+????   Onx sniper aseen pakko olla varrior special sr pro taktikal??++?+???? Icon_minitimeLa Tammi 24, 2009 8:30 pm

Moi mun piäis tiettä onk toi viest otsikko oikein?!!! Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy alien alien Muuten tiettäkö kuka onko inokasun ämkuuskymppinen metalirunkone vai asb muvinen. mä amuin mun inokatsu ämkuuskymppisellä mun kaverii metrin päästä seläää ja se kulat meni sen iho sisää. ja miten mä pääsen amupaa tä'llä ku mä ku oti asseen pois paketsta ni siot mä niik laitoin niiku quulia lipaasseeen ja ja painoin lipasita mut mitää ei tapahunu.mämuösihmetelen voiks tola laturila ladata nokian puhelimia. entä mikä tarkoutus on tola muana tuleellllllta akulla???!!! tongue cherry albino sunny affraid tongue What a Face Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven No Rolling Eyes Wink Very Happy Smile Cool Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Onx sniper aseen pakko olla varrior special sr pro taktikal??++?+????
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Muovikuulapyssyily :: Sähköaseet-
Siirry: